info@wmotaxiheerenveen.nl   |   0513-203333
Follow us :-

Klachten

wmo rit reserveren wmo klant aanmelden contact gegegens

Heeft u een klacht?

Klachtenformulier WMO Taxicentrale Heerenveen

Met onderstaand formulier kan u aangeven wat uw klacht is.
WMO Taxicentrale Heerenveen zal proberen uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Vul daarom onderstaand formulier zo volledig mogelijk in svp

Je naam (required)

Je Emailadres (required)

Vertel ons je klacht. Vermeld indien mogelijk begin en bestemmingadres, datum, tijdstip

Jouw bericht

Klacht liever niet rechtstreeks bij WMO Taxicentrale Heerenveen indienen?

Heeft u een klacht maar wilt u deze liever niet rechtstreeks bij WMO Taxicentrale Heerenveen indienen?

Dan kan u dit ook doen via Stichting Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer.

De Stichting Klachtenmeldpunt Taxivervoer heeft ook een eigen website  www.taxiklacht.nl

Stichting Klachtenmeldpunt Taxivervoer is telefonisch bereikbaar op 0900-2021881( € 0,13 per minuut )

Schriftelijk kan u Stichting Klachtenmeldpunt Taxivervoer bereiken op volgend adres

Stichting Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer

Postbus 19365

2500 CJ Den Haag

Geschillencommissie

Als u vindt dat uw klacht niet of niet voldoende behandeld wordt of u bent het niet eens met de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u een klacht indienen bij de Landelijke Geschillencommissie Taxivervoer. Deze zijn te bereiken via www.degeschillencommissie.nl

Het adres is:

De Geschillencommissie

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

070-3105310